Wsparcie, skupienie i praca pionierska

blog

Nasz cel to optymalizacja kompletnego procesu między producentem, przewoźnikiem a odbiorcą końcowym.  Jesteśmy głównym usługodawcą logistycznym dla całego łańcucha dostaw i w ramach tego wyróżniamy się na wiele różnych sposobów. Naszą siłą jest nie tylko dawanie klientowi tego, czego oczekuje, ale przede wszystkim dawanie mu tego, czego potrzebuje, bo właśnie to zwiększa wydajność działania.

Wielu producentów mieszanek paszowych zawozi zamówienia do klienta, a następnie wraca bez załadunku do fabryki. My w wielu przypadkach staramy się tego unikać. Wykonujemy przejazdy z fabryki do klienta końcowego, rozładowujemy produkt i dokonujemy załadunku w okolicy klienta końcowego u innego producenta. W taki sposób ograniczamy liczbę kilometrów przejeżdżanych bez załadunku i optymalizujemy poziom załadunku. Zwiększa to wydajność i obniża koszty. Dostarczamy nawet same środki transportu z kierowcami, a oprócz tego współpracujemy z partnerami przewozowymi, którzy robią to samo. Dzięki temu jesteśmy niezwykle elastyczni i możemy dbać o to, aby zawsze realizować dostawy, również w okresach szczytowych. Wielką zaletą dla producenta jest bezpieczeństwo, jeśli chodzi o wydajność, a także brak konieczności samodzielnych inwestycji w środki transportu i kierowców. Nasi kierowcy są dobrze wyszkoleni i wiedzą, co robią. Zapewniamy im również aktywne wsparcie. Specjalni koordynatorzy transportu i koordynatorzy techniczni wspierają naszych kierowców w teorii i w praktyce, pomagając im rozwiązywać pojawiające się problemy.

Zyskiwanie czasu

Dane i IT odgrywają ważną rolę w dalszym ulepszaniu procesu logistycznego. Pod tym względem jesteśmy wyjątkowi. Na podstawie danych tworzymy analizy, które mogą przyczyniać się do dalszej optymalizacji procesów. Weźmy na przykład proces załadunku w fabryce. W ramach tego procesu w ciągu dnia występują różne momenty szczytowe. Jednak jeśli są tylko cztery alejki załadunkowe, a przyjeżdża osiem pojazdów do przewozów masowych pod rząd w celu dokonania załadunku, kosztuje to dużo czasu i pieniędzy. Dzięki generowanym przez nas danym możemy pomagać klientowi w równomiernym rozkładaniu tego procesu na cały dzień, aby pojazdy nie musiały niepotrzebnie czekać. Nasi kierowcy w dywizji Feed wykonują około trzy tysiące tras w tygodniu. Jeśli na danej trasie można oszczędzić trzy minuty, nie trzeba tłumaczyć, że w sumie daje to bardzo wysokie liczby. Wsparcie, skupienie i praca pionierska. To nasza siła.

Autor:  Martin Schoemaker
Martin Schoemaker | Managing Director Feed Logistics

Bądź na bieżąco

Chcą Państwo na bieżąco uzyskiwać informacje o aktualnościach w firmie Nijhof-Wassink? Zachęcamy do subskrypcji naszego newslettera.

Wprowadź prawidłowy adres e-mail.
Formularza nie można wysłać bez zaakceptowania naszej polityki prywatności.