Elastyczność aż do Indii

blog

Każdy, kto myśli, że prace związane ze składowaniem i przeładunkiem można wykonywać na tzw. autopilocie, całkowicie się myli. Wszystko, co robimy, musi odbywać się dokładnie i bezpiecznie. W ten sposób gwarantujemy jakość składowanych produktów. Wobec naszych klientów zawsze jesteśmy gotowi, aby uzupełniać nieoczekiwane punkty szczytowe zapotrzebowania na ich produkty w oparciu o magazynowane przez nas surowce.

Mieliśmy na przykład do czynienia z klientem, który otrzymał ekspresowe zamówienie ze swojej fabryki w Indiach. W krótkim czasie potrzeba było 2000 ton PVC w postaci sproszkowanej z ich fabryki surowców w północnej Holandii. Aby wszystko można było prawidłowo zorganizować i sporządzić przejrzysty plan działania, stworzyliśmy harmonogram obejmujący dobór sprzętu na potrzeby pakowania, prace do wykonania oraz kosztorys. Plan ten został dostosowany do procesu produkcji naszego klienta i został omówiony z działem planowania naszego działu (transportu) suchych towarów masowych. Dzięki temu wszystkie prace można było kontynuować bez konieczności wstrzymywania procesu produkcyjnego.

Nasi koledzy z działu Dry Bulk odebrali sproszkowane PVC i przewieźli ładunek do silosów magazynowych w Coevorden. Z tych silosów towar został przeładowany do worków BigBag. Worki BigBag zostały umieszczone z kolei w kontenerach morskich i przetransportowane przez nas do portu w Rotterdamie, skąd wyruszyły w dalszy rejs statkiem do Indii. Kiedy, ku wielkiej radości klienta, wszystko dotarło na czas do Indii, mieliśmy uczucie całkowitego spełnienia, na które wszyscy razem ciężko pracowaliśmy i z którego mogliśmy być dumni. Cudowna praca, w której nie było miejsca na autopilota.

Autor:  René Guit
René Guit | Warehousing Manager NL

Bądź na bieżąco

Chcą Państwo na bieżąco uzyskiwać informacje o aktualnościach w firmie Nijhof-Wassink? Zachęcamy do subskrypcji naszego newslettera.

Wprowadź prawidłowy adres e-mail.
Formularza nie można wysłać bez zaakceptowania naszej polityki prywatności.